Zarządzenie wewnętrznym procesem reklamacji (akcje natychmiastowe, analiza przyczyny źródłowej, definicja i wdrożenia działań korygujących + zamknięcie procesu 8D),
Wsparcie i pilnowanie prawidłowego przebiegu procesu reklamacji ze swojego obszaru (udział i pilnowanie prawidłowego przebiegu analizy przyczyny źródłowej zgodnie z procesem 8D i narzędziami jakości 5why/Ishikwa etc.),
Analiza problemów jakościowych wraz z analizą kosztów braków (IDC/IFC),
Kontrola poprawnego wykonania działań sortujących,
Przygotowywanie dokumentacji Safe Launch i pilnowanie prawidłowego przebiegu procesu Safe Launch,
Kontakt z Klientem w przygotowaniu dokumentacji PPAP, zlecenia pomiarów produktu (wymiarowe, funkcjonalne etc.),
Wsparcie procesu zatwierdzania zmian QAP (Quality Assurance Plan) oraz pilnowanie z odpowiedzialnym działem jego terminowości i prawidłowego przebiegu,
Identyfikacja i zatwierdzanie Poka Yoke ze swojego obszaru,
Inicjalizacja alertów jakościowych dot. wykrytych wewnętrznyh niezgodności / niezgodności związanych z komponentem + dopilnowanie szkolenia operatorów, Kontrolerów, Liderów etc., śledzenie alertów ze swojego obszaru,
Udział w spotkaniach projektowych ze swojego obszaru,
Wsparcie rozwoju standardów Bosch dotyczących procesu zatwierdzania i potwierdzania procesów,
Wkład w proces PFMEA, plan kontroli i schemat przepływu procesu, osób zatwierdzających + odpowiedzialność za przegląd planów kontroli, schematu przepływu procesu i FMEA ze swojego obszaru produkcyjnego,
Kontakt z Lead Plantem oraz udział w przeglądach IQN,
Postępowanie zgodnie z KPI (kluczowe wskaźniki wydajności).
Kwalifikacje
Wykształcenie wyższe techniczne,
Minimum 3 lata doświadczenia w firmie produkcyjnej z branży motoryzacyjnej,