Twoje wyzwania:
- Koordynowanie i realizacja projektów związanych z otwarciami restauracji na terenie całej Polski w zakresie potrzebnego sprzętu i rozwiązań IT (hardware, software, sieć, telekomunikacja),
- Zapewnienie pierwszej linii wsparcia dla restauracji podczas otwarcia,
- Współpraca z wewnętrznymi działami IT oraz partnerami zewnętrznymi,
- Tworzenie dokumentacji technicznej i ewidencyjnej sprzętu,
- Współtworzenie wewnętrznej bazy wiedzy,
- Wspieranie zespołów odpowiedzialnych za otwarcia restauracji na innych rynkach AmRest,
- Testowanie nowych możliwości, identyfikacja problemów i nieefektywnych rozwiązań,
- Szkolenie i wsparcie użytkowników końcowych danych systemów.
Twoje doświadczenie i umiejętności:
- Minimum dwuletnie doświadczenie w obszarze wsparcia użytkowników, wdrażania rozwiązań IT i pokrewnych,
- Dobra znajomość języka angielskiego,
- Znajomość środowiska Windows XP/7/8/10 oraz standardów ITIL,
- Otwartość na zmiany i umiejętność prowadzenia kilku projektów IT w dynamicznym środowisku,
- Gotowość do podróży służbowych,
- Rozwinięte zdolności komunikacyjne,
- Prawo jazdy kat. B.
Oferujemy:
- Międzynarodowe środowisko pracy oraz współpracę w zgranym zespole,
- Ambitne i samodzielne zadania budujące cenne doświadczenie zawodowe,
- Stabilne zatrudnienie na podstawie umowy o pracę w globalnej organizacji,
- Pakiet benefitów oraz premia roczna zależna od Twoich kompetencji oraz wyników pracy.