Wykształcenia min. licencjackiego w obszarze Biotechnologia, Biologia, Chemia, Ochrona Środowiska, Geologia lub pokrewnych;
Minimum 3 letniego doświadczenia w pracy o podobnym charakterze;
Doświadczenia w nawiązywaniu długofalowych relacji z Klientami;
Umiejętności negocjacyjnych;
Podstawowej znajomości aktów prawnych z zakresu ochrony środowiska;
Ukierunkowania na realizację celów, planów sprzedażowych;
Znajomości rynku usług środowiskowych;
Czynne prawo jazdy kat. B.;
Znajomości pakietu MS Office;
Umiejętności pracy w zespole;
Znajomości języka angielskiego na poziomie komunikatywnym.
Główne zadania osoby na tym stanowisku to:
Promocja usług badań laboratoryjnych dla branży środowiskowej, w tym: udział w targach/ konferencjach związanych z ochroną środowiska;
Prowadzenie działań handlowych w wyznaczonym obszarze kraju odpowiednich do wyznaczonego segmentu Klienta;
Aktywna sprzedaż usług środowiskowych oraz powiązanych z nimi: badań laboratoryjnych, opracowań, ekspertyz i dokumentacji;
Pozyskiwanie Klientów oraz budowanie z nimi i utrzymywanie efektywnej relacji;
Udział w opracowywaniu i realizacji planu sprzedaży zgodnie ze wskaźnikami ustalonymi przez dział sprzedaży dla wszystkich pracowników działu handlowego;
Realizacja strategii sprzedażowej i wynikającego z niej planu;
Bieżące raportowanie przełożonemu i inne aktywności administracyjne związane z procesem sprzedażowym;
Przygotowywanie ofert handlowych/przetargów i umów z Kontrahentami;
Wymiana informacji pomiędzy członkami zespołu w kraju;
Stałe prowadzenie analizy rynku w swoim zakresie odpowiedzialności oraz wykorzystanie nowych możliwości rozwoju sprzedaży;
Aktualizacja w bazach danych firmy dotyczących Klienta w zakresie sprzedaży i rentowności;
Efektywna współpraca z zespołem Obsługi Klienta, Laboratorium, Działem Ekspertyz Środowiskowych, Działem Próbkobrania, Działem Marketingu;