Kierowanie napływających zapytań od klientów do członków zespołu handlowego
Wprowadzanie danych dot. klientów i kontraktów do systemu SAP CRM
Wsparcie handlowców w przygotowaniu ofert dla klientów poprzez kompletowanie niezbędnej dokumentacji z różnych obszarów organizacji
Ustalanie spotkań handlowców z potencjalnymi klientami (na bazie posiadanych leadów sprzedażowych)
Współpraca z marketingiem w zakresie aktualizacji kart produktowych, ofert i materiałów marketingowych
Analiza wyników sprzedaży we współpracy z biurem organizacji i wsparcia sprzedaży
Koordynowanie procesu sprzedaży przetargowej – pozyskiwanie i właściwe kolportowanie informacji dot. nowych zapytań z dedykowanych portali zewnętrznych
Nasze wymagania:
Doświadczenie na podobnym stanowisku związanym z obszarem handlowym
Doświadczenie w pracy na systemach CRM – będzie dodatkowym atutem
Dobra praktyczna znajomość MS Office (zwłaszcza arkusza kalkulacyjnego Excel)
Umiejętność planowania i organizacji pracy
Zaangażowanie i rzetelność w wykonywaniu powierzonych zadań
Komunikatywność i umiejętność współpracy z ekspertami oraz kadrą zarządzającą
Umiejętności analityczne
To oferujemy:
Stabilne zatrudnienie w dużej organizacji biznesowej
Pracę na profesjonalnych systemach oraz szkolenia narzędziowe (SAP CRM)
Dużą samodzielność oraz zróżnicowanie zadań na stanowisku
Możliwość współpracy ze specjalistami z innych działów firmy
Dostęp do platformy e-learningowej
Możliwość przystąpienia do programu Multisport, ubezpieczenia grupowego oraz prywatnej opieki medycznej