administracja i wsparcie infrastruktury IT (na miejscu i zdalnie),
wsparcie dla systemów obsługujących produkcję, diagnozowanie i rozwiązywanie problemów na stacjach roboczych i serwerach,
wsparcie dla rutynowych czynności utrzymania systemów IT,
zapewnienie podstawowej zgodności w obszarze bezpieczeństwa (KPIs, obsługa incydentów),
bieżąca realizacja zgłoszeń Użytkowników przy wykorzystaniu mechanizmu zgłoszeń i udziale HelpDesk,
stałe podnoszenie swoich kwalifikacji poprzez regularne szkolenia i studiowanie dostępnej dokumentacji,
współpraca z pozostałymi poziomami wsparcia przy diagnozowaniu i rozwiązywaniu incydentów
Nasze oczekiwania:
wykształcenie średnie (preferowane wyższe, również w trakcie studiów),
mile widziane doświadczenie na podobnym stanowisku,
znajomość Systemów operacyjnych Windows Server (do wersji 2022 włącznie) oraz Windows 10 / 11
dodatkowym atutem będzie doświadczenie we wspieraniu technologii Vmware ESX 6.x,7.x, oraz umiejętność konfiguracji sieci LAN / VLAN, WAN, WiFi i analizy problemów komunikacyjnych,
komunikatywna znajomość języka angielskiego (w mowie i piśmie)
umiejętności analityczne, rozwiązywania problemów i komunikacji.