Współtworzenie i realizowanie strategii komunikacji zewnętrznej i wewnętrznej firmy;
Tworzenie treści branżowych, wizerunkowych i wspierających sprzedaż;
Obsługa firmowych kanałów komunikacji (social media, www, komunikacji wewnętrznej);
Współpraca z mediami;
Współpraca z podwykonawcami (agencjami, drukarniami, grafikami itp.).
Nasze wymagania:
minimum 5 lat doświadczenia w obszarze komunikacji marketingowej (B2B), w branży związanej z branżą budowlaną lub nieruchomości – warunek konieczny;
umiejętność tworzenia angażujących i merytorycznych treści na tematy branżowe i ogólnobiznesowe – warunek konieczny;
wysoka kompetencja językowa i komunikacyjna, doskonała znajomość zasad poprawnej polszczyzny – warunek konieczny;
znajomość obsługi stron www i systemów CMS (WordPress, mile widziane inne);
doświadczenie we współpracy z mediami z branż wymienionych powyżej, poparte wartościowymi publikacjami;
praktyczna znajomość narzędzi marketingu online (znajomość zagadnień dotyczących SEO i SEM, doświadczenie w prowadzeniu kampanii promocyjnych za pośrednictwem social mediów);
bardzo dobra znajomość środowiska Microsoft 365;
otwartość na nowe technologie i rozwiązania cyfrowe;
podstawowa znajomość programów graficznych pakietu Adobe;
wysokie poczucie estetyki i dbałość o szczegóły;
znajomość języka angielskiego na poziomie minimum B2.
Oferujemy:
Rozwój zawodowy wśród pasjonatów tworzących wyjątkową atmosferę pracy;
Udział w ambitnych projektach przy wsparciu najlepszych ekspertów w branży,