Twoje zadania:
- Kontrola operacji i procesów reklamacyjnych
- Kompletowanie dokumentów i składanie reklamacji do przewoźników
- Kontakt z klientem, magazynem oraz przewoźnikami
- Analiza i tworzenie raportów tygodniowych, miesięcznych
Twoje kwalifikacje:
- Znajomość branży spedycyjno – transportowej
- Swobodne posługiwanie się językiem angielskim
- Łatwość nawiązywania kontaktów, dyspozycyjność, sumienność, zaangażowanie w wykonywane obowiązki
- Umiejętność biegłego posługiwania się MS Office
Mile widziane:
- Doświadczenie na podobnym stanowisku
- Wykształcenie w kierunku transport lub logistyka
Oprócz przyjaznej atmosfery naszym Pracownikom zapewniamy:
- możliwość rozwoju zawodowego, poszerzania wiedzy i umiejętności
- bogaty pakiet benefitów (m.in. prywatną opiekę medyczną dla pracowników i ich rodzin, kartę Multisport, ubezpieczenie na życie, program rekomendacji pracowników, dofinansowanie do urlopów, zniżki na firmowe produkty)
- udział w ciekawych projektach