utrzymywanie relacji z klientami White Drive Motors and Steering Sp. z o.o. poprzez bezpośredni kontakt
przyjmowanie zamówień od klientów i przekazywanie ich do dalszej realizacji
odpowiadanie na pytania klientów dotyczące produktów, statusu zamówień oraz wyjaśnianie innych kwestii zgłaszanych przez klientów
ścisła współpraca z zespołami wspierającymi obsługę klienta (w szczególności pozostałe zespoły sprzedażowe, logistyka, magazyn, księgowość)
przygotowywanie analiz dotyczących wielkości zamówień klientów oraz trendów produktowych
weryfikacja stanów magazynowych wyrobów gotowych w celu prognozowania dostępności produktów względem zamówień od klientów
Nasze wymagania
bardzo dobra znajomość języka angielskiego (min. B2)
znajomość innego języka obcego (mile widziany niemiecki, włoski lub francuski)
min. roczne doświadczenie w bezpośredniej obsłudze klienta
wysokie kompetencje interpersonalne oraz organizacyjne – umiejętność prowadzenia rozmów z klientami oraz rozwiązywania zgłaszanych przez klientów tematów, doskonała organizacja pracy własnej
umiejętności analityczne, a także planowania i ustalania priorytetów
doświadczenie w pracy z systemem SAP, mile widziana znajomość systemów wspierających sprzedaż (Salesforce.com lub inne systemy CRM)
Oferujemy
stabilne zatrudnienie na podstawie umowy o pracę
coroczne podwyżki wynagrodzeń, premia roczna
bezpłatną prywatną opiekę medyczną (szeroki pakiet usług Luxmed obejmujący m.in. usługi rehabilitacyjne) z możliwością rozszerzenia pakietu na członków rodziny
dofinansowanie do karty Multisport (karta Multisport Plus dla pracownika z nielimitowanymi wejściami do obiektów sportowych) oraz możliwość rozszerzenia pakietu na członków rodziny
ubezpieczenie na życie opłacane w całości przez pracodawcę oraz możliwość wykupienia dodatkowego pakietu ubezpieczenia grupowego w PZU
dofinansowanie do obiadów w firmowej kantynie
dofinansowanie do wypoczynku „wczasy pod gruszą”, bonus świąteczny
dodatkowy indywidualny program emerytalny finansowany w 100% przez pracodawcę